Clear Channel stiller skærme gratis til rådighed for GirlTalk

Clear Channel stiller skærme gratis til rådighed for GirlTalk

Et bidrag til at sprede budskab og øge kendskabet til GirlTalk

Stort talerør, stort ansvar

Clear Channel er en af Danmarks førende medieudbydere af Outdoor-reklamer og kan, med sine 6.300 digitale og klassiske reklameskilte, tilbyde muligheden for at kommunikere til den brede befolkning i hele landet.

Virksomhedens bæredygtighedsstrategi har stort fokus på at indgå i partnerskaber, der bidrager til at styrke trivsel, tryghed og fællesskaber, samt fremme menneskers lige værdi og ret til at tage plads i det offentlige rum.

Værdier, som stemmer godt overens med GirlTalks mission og formål. 

Derfor har Clear Channel og GirlTalk indgået et samarbejde, hvor Clear Channel stiller deres digitale skærme gratis til rådighed for GirlTalk, for at bidrage til at sprede budskab og øge kendskabet til GirlTalks' sag, samt sikre mere tryghed i det offentlige rum.

Værdien af kendskab

Samarbejdet og støtten fra Clear Channel er enorm værdifuld for GirlTalk. Clear Channel har med sine kanaler nemlig mulighed for at kommunikere til hele 82% af befolkningen.

Ved at tilbyde eksponering bidrager Clear Channel til at sprede GirlTalks budskab og øge kendskab til vores sag og tilbud, så endnu flere piger og unge kvinder ved hvor de kan gå hen, hvis de har brug for en at tale med, eller et fællesskab at blive en del af. 

Som udbydere af outdoor i det offentlige rum, er vi en stor del af byrummet. Derfor synes vi også, at vi skal tage et stort ansvar. Vi har valgt at fokusere ekstra meget på trivsel og diversitet lokalt i Danmark, og vi synes at det I står for hos GirlTalk er enormt vigtigt at sætte fokus på.
- Benedikte Enemark, Marketing og Event Manager, Clear Channel