Efter ferien kan jeg ikke lade være med at tænke på ham og er lidt ked af det over, at jeg ikke prøvede at tage chancen
Hej GirlTalk
Det her kommer sikker til at lyde åndsvagt og eg føler mig selv mega åndssvag over at have disse tanker.
Sagen er den at jeg var på ferie med min veninde for en lille uge siden i Italien, hvor vi var ude på en tur hvor vi havde guide på. Min veninde var lidt langsommere end de andre på denne tur, og derfor endte vi med at have en guide for os selv.
Vi snakker selvfølgelig med ham her guiden, som er virkelig sød og sjov. Føler egentlig også at vi har god kemi.
Nu er det bare sådan at efter at have kommet hjem fra denne ferie, kan jeg ikke lade vær med at tænke på ham, og er lidt ked af over at jeg ikke prøvede at tage en chance da vi var derover.
Men samtidig føler jeg mig så dum over at have et lille crush på en guide som jeg kun har set et par timer en dag.
Jeg er bange for at tage kontakt til ham nu, både fordi jeg føler mig lidt mærkelig over at have disse følelser, men også bange for at han slet ikke så noget i mig.

GirlTalks svar
Kære dig ❤️
Tak for dit brev til Girltalk. Jeg vil gøre mit bedste for at besvare det!
Der er intet åndsvagt over at have disse tanker! Tværtimod tror jeg, at rigtig mange kan genkende den oplevelse du sidder med - inklusive mig selv. Følelsen af ærgrelse over ikke at slå til, når man møder en rigtig sød person. Det kan der være mange grunde til. Man har måske kort tid på en ferie og har så mange oplevelser, så det kan være, at man ikke lige har tid til at tænke over, hvad man egentlig har lyst til?
Men det lyder super dejligt med et crush og det lyder også som en rigtig hyggelig dag, hvor der har været mulighed for at lære hinanden bedre at kende, når i har haft ham som guide for jer selv. Så jeg synes ikke det virker dumt at få et crush på en, man kun har været sammen med et par timer. Nogle gange møder man bare mennesker, som man klikker vildt godt med og har god kemi med. Det kan både være romantisk kemi eller venskabelig kemi - det er helt naturligt. Og husk altid på at der skal to til at skabe en kemi. Hvis han slet ikke havde været interesseret i dig som menneske, så havde I ikke haft det så sjovt sammen ❤️
I forhold til, at du er bange for at tage kontakt til ham nu, så er der intet mærkeligt med dine følelser forbundet med denne situation. Det er helt naturligt at møde mennesker i livet, som man finder interessante og har lyst til at lære bedre at kende. Du skriver også, at du er bange for, at han ikke ser noget i dig. Det kan man selvfølgelig aldrig vide på forhånd og det er selvfølgelig ikke rart at blive afvist, men det er en risiko ❤️ Man kan også se det sådan, at hvis han ikke ser noget i dig, så er han ikke værd at bruge tid på ❤️ En afvisning gør ondt, men man kommer sig heldigvis over den igen.
Jeg vil slet ikke bestemme, hvad du skal gøre, men jeg har bare lyst til at spørge dig: hvad kan du miste? Hvis du sender ham en venneanmodning, og han så ikke svarer, hvad sker der så? Ingenting. Livet for dig bliver det samme, men du er bare blevet afklaret. Og hvis han så svarer, så er det da bare mega dejligt og så kan I begynde at skrive lidt sammen måske ❤️
Jeg håber du kan bruge mit svar til noget og du er altid velkommen til at skrive ind til vores rådgivning, hvis du har flere spørgsmål ❤️
Knus Nanna