Jeg ved ikke rigtig, om det er gengældt, men hun virker så sød og smiler så pænt
Jeg har fået et crush på en pige i parallelklassen. Jeg ved ikke rigtig om det er gengældt, men hun virker så sød og smiler så pænt. Vi var begge til en fest inden efterårsferien og der så jeg hun kyssede heftigt med en anden pige. Men okay, ALLE piger snaver jo hinanden til fester så det behøver måske ikke betyde noget? Altså at hun har noget med den pige hun kyssede? Omvendt har hun jo ialtfald ikke noget imod at kysse piger. Åh, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Ville bare så gerne i kontakt med hende. Hvad gør jeg?

GirlTalks svar
Kære dig <3
Tusind tak for dit brev! Hvor er jeg glad for at du er så modig at dele dine tanker <3 Der er rigtig mange andre, som sidder med præcis samme følelser som dig. Så husk, at du bestemt ikke er alene <3
Det kan være meget nervepirrende at have et crush, men samtidig spændende og dejligt. Husk at nyde den følelse du får i kroppen når du ser hendes søde smil <3 Jeg vil dog sige, at jeg virkelig godt kan forstå, at du har mange tanker og bekymringer omkring det hele. Du skriver blandt andet at du har set hende kysse med en anden pige til en fest. Det er naturligt at det vækker noget i dig, når du er lidt glad for hende. Som du selv skriver, så er det for nogen helt normalt at gøre til fester uden at det betyder noget. Måske også noget du selv har prøvet at kysse til en fest uden, at der var mere i det? Det skal i hvert fald ikke slå dig ud <3
Jeg kan forstå, at du er i tvivl om dine følelser er gengældt og gerne vil i kontakt med hende. Hvad holder dig tilbage? Jeg er klar over at det ikke er nemmere sagt end gjort, men jeg er sikker på du kan! Måske du kan prøve at snakke med hende til næste fest, eller skrive en besked til hende? Hvis du er nervøs tænker jeg i hvert fald, at det kan være lettere på skrift, eller til en fest hvor man er lidt mere løssluppen. Har i nogle fælles veninder? Det kunne også være en måde at komme lidt tættere på hende. Uanset hvad du gør, så skal du bare vide, at du er mega sej og vi hos GirlTalk hepper på dig! <3
Jeg håber du kunne bruge mit svar. Hvis du har brug for at skrive mere om din situation eller nogle helt andre ting er du velkommen til at skrive ind til Girltalks rådgivning <3
Kæmpe GirlTalk-kram fra Sara <3