Han har sagt til andre, at vi havde sex, og nu ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre.
Jeg har mødt denne her dreng på snap og vi har skrevet sammen og begyndt at sende billeder af vores kropsdele han spurgte derfor om jeg ville komme hjem til ham, jeg svarede ja fordi han virkede sød.
Så jeg var kommet hjem hos ham og vi gik ind på hans værelse, han tog i mig og viskide i mit øre om jeg vil havde sex. Jeg svarede at jeg ikke helt var klar da jeg kun er 13 år. Han sagde okay og virkede til at respektere mit svar så vi må bare i hans seng og så en film. Lige pludselig kunne jeg mærke at hans sad og røte mig. Jeg kiggede til siden og der lå nogen kondomer lige pludselig så blev jeg bare i homur til at havde sex også sted om jeg aldrig havde prøvet det før. Jeg spurgte om han stadig var åben for at havde sex han svare ja og så tog vi begge vores tøj af og han tog et kondom på. Så gik tiden og jeg elskede det virkelig jeg moaenede og det var bare dejligt. Om morgenen så havde vi sex igen, min telefon ringede og det var min far som sagde han ville komme og hente mig nu. Jeg havde sagt til ham jeg skulle hjem til en vininde som han godt vidste hvor boet. Så jeg svarede at jeg bare selv kunne gå hjem.så jeg gik hjem og mine forældre havde heldigvis ikke faldet mistanke jeg fulgte ham drengen jeg havde sex med på insta, hvor han havde postet et billede af ham der kyssede en anden pige. Og det var kun en time ca efter jeg var gået. Og i beskrivelsen stod der gå ind og følg vores only dans for mere juicy content. Jeg var i schok, og vi gik en da på samme skole han er bare en klasse over mig. Jeg skrev til ham og sagde det ikke var okay og blokerede ham der efter. Det blev mandag og han havde åbent bart delt at vi havde sex med en masse andre også mine bedste veninder alle syndes jeg var klam og gjorde grin af mig eller gad ikke at være i nærheden af mig. Nu ved jeg ikke havde jeg skal gøre om jeg skal flytte skole eller ej jeg er begyndt at føle mig mere og mere alene...

GirlTalks svar
Kære Elly ❤️
Årh, jeg kan mærke jeg bliver helt rørt, når jeg læser dit brev. Først og fremmest vil jeg sige tak for, at du deler din oplevelse med os i pigetanker. ❤️ Jeg kan virkelig godt forstå, at det du går igennem, er svært - så det er mega sejt, at du rækker ud. Jeg har virkelig lyst til at fortælle dig, at jeg synes, det lyder som en uretfærdig oplevelse, du har været ude for. Jeg ville ønske, at jeg kunne give dig en kæmpe krammer.
Det første jeg vil fortælle dig, er, at der er intet galt med dig eller de beslutninger du har taget. Du er ikke selv skyld i den oplevelse, du har været udsat for. Hverken at han har fortalt det til andre, eller hvordan dine veninder reagerer på det, han har fortalt dem. Så jeg håber, at du kan trække vejret helt ned i maven, og fortælle dig selv, at det ikke er din skyld ❤️ Det er også vigtigt at fortælle dig, at du ikke er alene, selvom det føles sådan. Jeg gætter på, at der er mange piger, der kan spejle sig selv i dit brev og din oplevelse.
Jeg vil gerne fortælle dig, hvor sejt det er, at du siger fra og siger til ham, at det ikke er okay. Det kan både være svært at mærke efter, hvor ens grænse går - men det kan være mindst lige så svært at sige fra, når en grænse er brudt. Nogle gange, når andre mennekser har brudt vores grænse, kan vi godt få dårlig samvittighed, og synes, at det er os selv, der har gjort noget forkert. Du skriver også, at du oplever, at folk omkring dig synes, at du er "klam" og griner. Derfor vil jeg fortælle dig, at det ikke er dig, der har gjort noget forkert og det er vigtigt, at du ikke skal bebrejde dig selv for, hvad der er sket, selvom det kan være svært.
Jeg vil tværtimod fortælle dig, hvor godt det er, at du mærker efter i dig selv om, du har lyst til sex eller ej. Det er nemlig helt individuelt, hvornår man er klar til sex første gang. Man skal nemlig først have sex, når man selv har lyst, og ikke hvornår ens veninder mener, at man skal. Men det være svært at være sikker på, hvornår man føler sig klar til sex. Så det er derfor mega sejt, at du følger din mavefornemmelse - også selvom du alligevel endte med at få lyst til sex. Det er også helt okay. Nogle gange har man brug for at prøve sig frem for at finde ud af, hvad man egentlig har lyst til. Det vigtigste er, at du mærker efter, hvad du selv har lyst til.
Jeg kommer til at tænke på, om der er nogen i din omgangskreds, veninde eller familiemedlem, du kan dele din tanker og oplevelse med. Det kan være rart at snakke med en, man føler sig tryg sammen med. Jeg tænker, at du kan dele både din oplevelse, men også fortælle om din følelse af, at være mere og mere alene. Det kan være en veninde, du er tryg ved, hvor du kan fortælle din side af oplevelsen, og at du føler dig alene.
Jeg håber, at du kunne bruge mit svar ❤️ Hvis du stadig har brug for at tale med nogen om din oplevelse, at føle sig alene eller andet, er du meget velkommen til at skrive til Girtalks chatrådgivning.
Kæmpe kram til dig ❤️
Lærke