F, 12 år
07. november 2024
Nu kilder det helt vildt dernede og føles underligt
Har lige onaneret første gang Og nu kilder det helt vildt dernede og føles underligt men vil gerne blive ved med at gøre det hvad skal jeg gøre (gjorde det i meget meget lidt tid da jeg var rigtig nervøs Fordi det er første gang)

GirlTalks svar
Kære F ❤️
Mange tak fordi du har haft lyst og mod til at skrive ind til vores brevkasse og for at dele dine tanker med mig. Hvor er du bare mega sej! Her hos GirlTalk kan vi snakke om alt. Mange andre piger derude sidder med de samme tanker som dig, og kan igennem dit brev også få besvaret nogle af deres spørgsmål, så det er bare mega sejt at du har haft lyst til at skrive ind til os ❤️
Først og fremmest vil jeg gerne sige at det er helt normalt at eksperimentere med sin seksualitet og sexlyst, bl.a. ved at onanere. Bevidst eller ubevidst kan man komme til at føle onani er forkert eller et tabu, men jeg gerne minde dig om at der ikke er noget forkert i at have en seksuel lyst og at have lyst til at onanere. Husk at du altid er værdifuld og god nok som du er ❤️
Den følelse du har fået i kroppen er helt normal, og der er intet forkert i at have lyst til at blive ved, da det kan være en rar og god følelse. Det er dog vigtigt at du mærker efter og ikke overskrider nogle af dine grænser, når du onanere, eller en dag er intim med en anden person. Gør derfor kun så meget som du har lyst til, og pas på dig selv. Hvis du har lyst har GirlTalk skrevet en god guide, som kan få dig til at føle dig tryg i det at onanere og få en orgasme. Og en lille reminder - dine lyster er ikke forkerte og du er god nok som du er ❤️
Hvis det stadig fylder meget i dine tanker, og du har brug for at snakke mere om det eller har flere spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til vores chatrådgivning. Der sidder unge kvinder klar til at chatte med dig hver aften ❤️
Kæmpe kram fra Michelle ❤️