Det virkede også som om, at han var mere interesseret i mig, end jeg var i ham på en måde
Hej GirlTalk
Her for to dage siden havde vi gensynsdag på efterskolen og gensynsfest. Der er en dreng som jeg i den sidste tid af efterskole synes var ret sød, men vi snakkede ikke sammen på efterskolen, da vi var i to forskellige vennegrupper.
Men til gensynsfesten tror jeg stadig jeg synes han var lidt sød, i hvert fald blev jeg lidt trist da han havde armen rundt om en anden pige.
Senere, da vi begge er blevet lidt fulde, kommer vi så til at snakke sammen og stå ret tæt, og på en eller anden måde får hans venner overtalt ham til at snakke med mig og mine venner skubber mig også hen mod ham. Han siger så, at han synes jeg er ret sød og han har syntes det længe, også mens vi gik på efterskole.
Så vi har altså kunne lide hinanden samtidig på efterskole, vi var bare begge to for bange for at sige noget. Det ender så med at vi kysser og vi sidder sammen og snakker og kysser resten af aftenen.
Han siger at han gerne vil holde kontakten og jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige til det, men han virkede ret skuffet da jeg sagde jeg ikke helt vidste det. Jeg endte også med at sige at vi nok skulle finde ud af noget, var bare bange for at det ville være lidt underligt og besværligt. Der er nemlig omkring 5 timer i tog mellem os, så vi kommer nok ikke til at se hinanden igen.
Det mærkelige er bare at jeg ikke havde den samme følelse bagefter, som jeg havde inden vi kyssede. Jeg var mere tiltrukket af ham før tror jeg. Det virkede også som om han var mere interesseret i mig end jeg var i ham på en måde. Ha var i hvert fald mere interesseret i at skrive sammen end mig.
Siden har vi bare ikke rigtig skrevet sammen, bare sendt snaps.
Jeg ved ikke helt hvad jeg føler, det skifter vildt meget, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre nu.
Skal jeg give det en chance, selvom jeg ikke ved hvad jeg føler eller bare lade det dø ud?
Det er meget kompliceret og svært at forklare, men håber I kan give mig jeres tanker på det hele :)
Kærlig hilsen en forvirret pige.

GirlTalks svar
Kære forvirrede pige ❤️
Mange tak fordi du har haft lyst og mod til at skrive ind til vores brevkasse og for at dele dine tanker med mig. Hvor er du bare mega sej! Her hos GirlTalk kan vi snakke om alt. Det er ikke altid sikkert, at vi kan komme med en endelig løsning, men jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig med dit brev ❤️
Først og fremmest vil jeg gerne sige jeg forstår godt kærlighed og crushes kan være forvirrende, og det er mega sejt at du skriver ind til os, da du bestemt ikke sidder alene med disse følelser. Og det lyder til at du havde en god gensynsdag/gensynsfest på den gamle efterskole, hvilket jo altid er rart lige meget hvad der sker efterfølgende.
Mit første råd når det gælder kærlighed er at man ikke altid skal lytte til sin fornuft, men føle efter hvad man har lyst til i maven og hjertet. Hvis du kan mærke at du får ondt i maven ved tanken om at han dater en anden, så kan det være du skal prøve at skrive lidt med ham, og se om det kan blive til noget. Jeg forstår godt at fem timers transport kan virke uoverkommelig, men det kan jo være at I begge ender med at studere i samme by senere, og dermed bliver forholdet lidt lettere, på sigt ❤️
På den anden side, anbefaler jeg også at du prøver at se jeres fremtid sammen, det behøver ikke at være fem år ud i fremtiden, men hvis I dater, hvordan kan du så forestille dig at det går? Ville i kunne ses hver anden weekend og være glade for det? Kan du se jeres forhold vare et år eller to, eller kan du se det blive til noget længere? Det er vigtigt at du er realistisk med disse tanker. Men det er også helt okay hvis dine følelser lidt er aftaget efter jeres kys og festen. Det sker nogle gange at vi bygger en fantasi og ideer op i vores hoved, og når du har haft et crush på ham i længere tid, kan det være at jeres kys ikke gav dig den følelse du havde håbet på. Der er intet galt med at ens følelser aftager, selvom man havde håbet de blev forstærket efter et kys og nogle gode snakke.
Hvis du har lyst til at skrive med ham i et par uger, for at finde ud af om du stadig synes han er sød og om I kan få det til at fungere, så er dette helt okay, men det er også okay ikke at ville have jeres forhold udvikler sig til mere. Lige meget hvor du lander i dette, synes jeg du skal være ærlig omkring dine tanker og intentioner, det kan være svært, men det kan også hjælpe med at give ro, for jer begge, hvis du fortæller ham hvad du tænker. Husk at du altid er værdifuld og god nok som du er ❤️
Jeg håber du kan bruge mit svar til at hjælpe dig på rette vej. Hvis det stadig fylder meget i dine tanker, og du har brug for at snakke mere om det eller har flere spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til vores chatrådgivning. Der sidder unge kvinder klar til at chatte med dig hver aften ❤️
Kæmpe kram fra Michelle ❤️