Der er en anden, som også kan lide mig
Hej jeg har en kæreste som er virkelig sød og jeg kan godt lide ham men der er en anden som også kan lide mig og han er også virkelig sød ved ikke vad jeg skal gøre.

GirlTalks svar
Kære Emme ❤️
Tusind tak for at skrive ind til Girl Talk og pigetanker med dit meget gode spørgsmål ❤️ Jeg kan godt forstå, at det er svært for dig, at finde ud af, hvad og hvordan du skal have det i den situation. Det er også rigtig godt, at du skriver til os herinde, når du er i tvivl. Det er vi meget glade for! ❤️
Jeg synes det lyder rigtig dejligt, at du har en sød kæreste som du godt kan lide. Det virker på din besked, som at han er virkelig dejlig. Opmærksomhed fra andre drenge kan være dejligt og rart også selvom man har en kæreste, som man virkelig holder af. Det er ok, at synes andre drenge er søde selvom man har en kæreste, så længe man er ærlig over for sig selv og ens kæreste.
Mit råd til dig vil være, at du skal mærke efter helt inde i hjertet først. Hvis du virkelig godt kan lide din nuværende kæreste, så skal du måske fortsætte med ham. Hvis du derimod har lyst til at lære en ny dreng at kende og tænker, at han er spændende og sød, så skal du måske overveje, hvor du står henne med din nuværende kæreste først.
For mig at se, så skal du måske tænke lidt tilbage i tiden og se, hvad du synes godt om ved din nuværende kæreste før du måske tager en beslutning, om hvad der skal ske i jeres forhold, som du måske vil komme til at fortryde eller blive ked af ❤️ Spørgsmål som, "hvorfor ville du være kærester med ham til at starte med?", "er ham den nye søde anden dreng, som kan lide dig, ligeså sød som din kæreste?", "kan du se dig selv være kærester med ham den anden dreng?" ❤️ Det er også okay, at man får en ny kæreste, så længe at man er ærlig over for sig selv og ens kæreste om det valg man træffer. Hvordan har du det med det svar? ❤️
Når jeg har siddet med den slags tanker og i den slags situationer før, så har jeg lavet en liste med ting, som jeg godt kan lide ved en dreng, også en liste over, hvad jeg godt kan lide ved den anden dreng. Sørg for at gemme listen et sted, hvor ingen kan finde den. Et hemmeligt sted for dig selv.. ❤️ En liste over gode og dårlige ting.. Et eksempel kunne være, dreng 1: God til at få mig til at grine.. Dårlig til at hoppe på trampolin eller spiser alle chipsene i posen.... For mig har det virkelig virket at skrive det ned, så man kan se det for sig selv..
En anden ting, som jeg kom til at tænke på er, hvad synes du er sødt ved ham den nye dreng? Har du nogle tætte veninder eller en BFF, som du kan snakke med om det og som du føler, du kan stole på når det kommer til drenge, måske en kusine eller søster? Veninder kan være gode at snakke med om alt, og især om drenge.. ❤️
Hvis du har flere spørgsmål, vil snakke mere med os om alt mellem himmel og jord, eller har brug for at snakke mere om dine gode spørgsmål, så er du altid velkommen til at skrive til os på vores chatrådgivning
Mange Kærlige Hilsner fra
Trine Johanne