Jeg er helt knust, da jeg faktisk troede, at han var the one
Kære Girl talk
Jeg kalder mig for kastanje og er en pige på 18 år
Jeg har efterhånden i et gost stykke tid været ret vild med en af mine kolleger.
Han er 23 år og er muslim
Jeg har slet ikke noget i mod tro, men jeg er ikke muslim og derfor har det været svært at skulle fortælle ham hvad jeg føler.
Før han tog på ferie til hjemlandet, smilede han altid til mig, spurgte ind til min familie, hvor han også har sagt at han elsker min familie hvilket det kun er få familier han har det sådan med.
Han kunne kigge på mig med de mest lysende øje på mig når han snakkede om mig med min familie når de kom og spiste på restauranten, som vi arbejder sammen på.
Jeg var sikker på at han også bare havde lidt følser for mig.
Men så tager han til sit hjemland i 3 uger og i den tid har han blokeret alle hans pige kolleger på alle socialemedier
Så havde ingen kontant med ham k 3 uger
Da han kommer tilbage, er han helt anderledes, han kigger ingen gang på en og har hørt at han nok skal giftes næste år.
Jeg er helt knust, da jeg faktisk troede at han var the one
Hvad skal jeg som en dansk pige gøre. Er det forsent at få en kærligheds historie sammen.
Kh Kastanje

GirlTalks svar
Kære Kastanje ❤️
Tusinde tak for at skrive ind til os på GirlTalk med dit rigtig gode spørgsmål. Vi værdsætter virkelig meget, at du tør være åben omkring dine kærlighedstanker og den situation, som du står i med din kollega ❤️ Det lyder som en virkelig kompleks situation, og det er helt forståeligt, at du føler dig forvirret og knust lige nu.
Det lyder virkelig som om, at I havde en god relation før, så jeg forstår virkelig godt, hvordan det skifte, der er kommet, efter han var på ferie, har berørt dig. Som det lyder ud fra dit brev, så har I aldrig snakket om inden hans ferie, hvordan I hver gik rundt og havde det - har I? Jeg spørger nemlig, fordi det er super svært at navigere rundt i kærlighed. Det som du har set som en flirt, har han måske bare oplevet som et venskab. Jeg ved godt, at det kan være virkelig hårdt at høre, men indtil at du har fået snakket ordentligt med ham, så ved vi faktisk slet ikke, hvordan han føler og tænker.
Det er også derfor, at jeg faktisk har lidt svært ved at svare på, om der stadig er en kærlighedhistorie for jer. Fordi I begge to skal være der for at skabe den historie, så bliver du nok nødt til at undersøge, hvor I begge står henne først. Det kræver også noget af dig, fordi du skal kigge ind i, om du egentlig har lyst til at have et forhold med ham ❤️
Hvis du stadig har lyst til at nå ud til ham, kan det være en god idé at gøre det med en åben og respektfuld tilgang - også selvom jeg virkelig godt forstår dig, når du skriver, at du har svært ved at sige det til ham. Når du skal snakke med ham, så spørg ind til, hvad der sker i hans liv, men husk, at det er vigtigt at tage højde for, hvor han er i sin egen rejse og nok har sine egne forventninger og mål i hans liv, som han også skal tænke på.
Uanset hvad der sker, så husk at tage vare på dig selv. Kærlighed kan være svært, men det er også en del af at vokse op og lære mere om, hvad man ønsker i livet. Du fortjener at være med nogen, der værdsætter dig og vil bygge noget sammen.
Vi hepper på dig uanset hvad du vælger!
Kram, GirlTalk ❤️