Laura, 14 år
23. september 2024
Jeg tror, at jeg er vild med en dreng, men hvad skal jeg gøre?
Hej jeg tror jeg er vild med en dreng men hvad skal jeg gøre

GirlTalks svar
Kære Laura ❤️
Tusinde tak for dit brev! Du skal vide, at både jeg og en masse andre piger kender til den situation, som du står i lige nu. Det er altid spændende, at være vild med en dreng, men jeg forstår også godt dine tanker om, hvad du skal gør.
Først og fremmest skal du nyde, at det kilder lidt ekstra i maven, når du tænker på ham eller ser ham ❤️
Nu ved jeg ikke, hvor godt du og drengen kender hinanden - måske går I i klasse sammen eller ser hinanden på anden vis i løbet af hverdagen? Jeg sidder i hvert fald og tænker, at du kan prøve at give ham lidt ekstra opmærksomhed, så han kan mærke, at du synes, at han er ekstra sød. Det kunne fx være, at du sætter dig ved siden af ham i klassen, eller spørger ind til noget I har oplevet sammen. Og hvis nu I ikke ses i hverdagen, kan du prøve at skrive en besked til ham, og på den måde vise ham, at du tænker lidt ekstra på ham.
Jeg ved godt, at det kan være lidt angstprovokerende at skulle gøre nogle af disse ting - måske du også selv kender til den følelse? Men samtidig synes jeg altså også, at det er mega modigt og faktisk også ret tiltrækkende, når nogle tør række ud og vise interesse. Hvis du prøve at vende den om, ville du så ikke blive glad, hvis en dreng begyndte at lægge lidt ekstra mærke til dig? ❤️
Jeg håber, at du kan bruge mit svar ❤️ Og husk, at du altid er velkommen til at skrive ind til vores rådgivning, hvis du har brug for at dele flere tanker og følelser omkring fyren.
Kram fra Isabella ❤️