Jeg har virkelig lyst til, at han skal røre ved mig og jeg ved ham, men jeg er bange for at spørge?
Kære girltalk
Jeg har en kæreste og han er så fantastisk og jeg er virkelig glad for ham. Tit så er vi bare hjemme hos ham og så ligger vi bare og kysser men jeg vil gerne mere end det, altså jeg har virkelig lyst til at han skal røre hved mig og at jeg skal røre hved ham men jeg er bange for at spørger. Hvad hvis han siger nej? Vil det så blive mega akavet?!

GirlTalks svar
Kære Nikki<3
Tusind tak fordi du skriver ind og deler dine følelser <3 Jeg er sikker på, at der er andre som kan genkende sig selv i det du skriver!
Det kan altid være lidt svært, at finde ud af hvordan man bliver mere fysisk med sin partner - og især hvis det ikke helt kommer af sig selv. Og det er helt naturligt, at man får lyst til at udforske mere med en person som man er glad for! Det er dog også vildt forskelligt fra person til person, hvordan eller hvornår man ønsker mere fysisk kontakt, og uanset hvad er det altid vigtigt at respektere hinandens grænser og forskelligheder<3
Jeg forstår virkelig godt, at du tænker over hvad resultatet af en samtale mon kan blive, og om det bliver akavet mellem jer. Men det tænker jeg slet ikke du behøver bekymre dig om<3 Det lyder som om, at du har en dejlig kæreste, og han vil helt sikkert gribe dig i det, også hvis han ikke selv er klar til det endnu. Det kan jo være, at han selv går med præcis samme tanker som dig, men ikke tør spørge eller lave et move? Og hvis du ikke har mod på at spørge ham, så kunne du måske forsigtigt lægge op til noget mere under jeres kys, og mærke efter hvordan han reagerer på det?<3
Det kan være, at han faktisk har helt samme ønsker om at blive mere fysisk, men er bange for hvordan du vil reagere eller om du føler dig tryg nok i det<3 Så hvis du har mod på det, så synes jeg det kunne være en vildt god ide at snakke med ham om det, og hvis ikke det skal blive den helt store samtale, kunne man måske også bare nøjes med, at spørge ham næste gang I ligger og kysser, om han kunne have lyst til at der skulle ske noget mere?<3
Der er selvfølgelig en chance for, at han ikke føler sig klar til at blive mere fysisk endnu, og jeg forstår godt, at du måske er bange for, at det kan blive lidt akavet. Men hvis hans svar er nej, så tænker jeg faktisk, at han må være mindst lige så bange for, at det kan blive akavet mellem jer, ligesom du er<3 Så her ville det bedste måske være bare, at gribe ham i den situation, og fortælle ham at det er helt okay, men at han nu ved, at du rigtig gerne vil være mere fysisk med ham når han føler sig klar<3 Og det tænker jeg faktisk kun kan føre jer endnu tættere sammen, og skabe en større forståelse af hvor I hver især er på det fysiske plan<3 Og husk, at det aldrig er forkert at spørge og være nysgerrig, og at det intet har med dig, at gøre hvis han ikke føler sig helt klar endnu<3
Og hvem ved, måske er han mere end klar på at blive mere fysisk med dig, og har ventet længe på at du ville spørge ham?<3 Jeg hepper på dig, og synes at det er mega modigt uanset hvordan du finder svar på dit spørgsmål!<3
Hvis du har lyst til at snakke mere om det, er du altid velkommen til at skrive til vores chat. Der er masser af søde piger, der sidder klar til at chatte med dig <3
Knus Emilie