Den sidste er der næsten ikke, så jeg har ikke nogen venner på mit hold
Hej
Jeg gå til fodbold 2-3 gange om ugen men jeg start til fodbold men 4 af mine venner men nu er 3 af dem stoppet og den sidst er der næsten ikke så jeg har ikke nogen venner på mit hold men jeg elsker fodbold så hvad skal jeg gøre?🩷
Vh Nova

GirlTalks svar
Kære Nova ❤️
Tak fordi du skriver ind, jeg er sikker på at der er andre som kan genkende det du skriver - og jeg skal forsøge at svare så godt som muligt ❤️
For det første er det virkelig fedt, at du har fundet noget som du går op i og elsker at lave! Hvor er det bare vildt uheldigt, at dem du lige er startet med ikke vil fortsætte.. Men det synes jeg bestemt ikke skal ødelægge det for dig, selvom jeg godt forstår, at det kan være lidt grænseoverskridende at gå der alene ❤️
Generelt er alle fritidsaktiviteter en mega god mulighed for at få nye venner, og jeg er sikker på at du nok skal få en masse nye venner gennem fodbolden! Og jeg er næsten sikker på, at de andre til fodbold synes, at det er en lige så fed en sport som dig, og allerede der har i noget tilfælles ❤️
Hvis du har mod på at fortsætte alene, kunne det også være, at der på et tidspunkt var flere du kendte som også ville få mod på at starte sammen med dig! Og det kunne være, at du allerede nu kunne undersøge om der var andre du kender, som kunne have lyst til at starte med dig? Så det måske kan virke mindre skræmmende at komme der alene ❤️
Men uanset hvad kommer til at være mange ting gennem tiden, som man kan være nødt til at fortsætte med alene, og jeg lover dig, at selvom det kan virke grænseoverskridende de første par gange, så skal det hele nok blive bedre! Og jeg er sikker på, at du nok skal finde en masse nye gode venner, uanset om du kan få nogle andre venner med, eller om du må starte selv ❤️ Jeg har selv fået nogle af de bedste venskaber til sport, også selvom jeg til en start slet ikke kendte dem - så jeg er sikker på, at du ikke behøver bekymre dig om at finde nye venner til fodbold, de skal nok komme ❤️
Jeg hepper på dig, og synes at du er mega sej uanset!
Jeg håber at du kunne bruge mit svar, og ellers er du altid velkommen til at skrive til vores rådgivning ❤️
Kæmpe knus Emilie