Sif , 14 år
04. oktober 2024
Er der noget i vejen med mig eller er det helt normalt?
Hej jeg er begyndt at se porno og hygge med mig selv til det med at putte my finger osv op i min fisse jeg syntes ikke at det er gør så meget jeg rør også min klit folk siger at det skulle være dejligt men jeg syntes ikke det gør noget har også prøvet det i mens jeg var våd og puttede en børste op i min fisse men igen næsten igen ting vil sygt gerne prøve at få den der glade som de andre piger siger de for
Er der noget i vejen med min fisse eller mig eller er det helt normalt jeg er forvirret og vil bare
Kh Sif 🫶❤️

GirlTalks svar
Kære Sif <3
Tusind tak for dit brev til Pigetanker. Det er virkelig modigt og sejt af dig at skrive herind! Jeg er sikker på, at dit brev kan hjælpe andre piger, som både oplever og stiller de samme spørgsmål som dig - du er ikke alene.
Det lyder spændende, at du er ved at udforske din krop og det er helt normalt at være nysgerrig på og have lyst til at onanere. Du skriver, at du er forvirret, når det du prøver ikke gør så meget. Jeg forestiller mig, at det kan være frusterende, når man har prøvet meget for at mærke den følelse, som andre piger beskriver, men at man ikke kan mærke den følelse selv.
Jeg vil fortælle dig, at der findes ikke nogen rigtig eller forkert måde at onanere på, så det er bare at prøve sig frem og mærke efter, hvad der føles dejligt for lige netop dig. Derudover er alle kroppe forskellige. Nogle piger har nemt ved at få en orgasme, hvor andre piger har brug for mere tid og ro omkring sig. Begge ting er helt normale og helt okay. Du må derfor ikke være nervøs for, at der er noget i vejen med dig eller dit underliv, da det kan tage tid og øvelse at få en orgasme.
Hvis du har lyst kan du læse GirlTalks artikel Hvordan onanerer man? med fem gode råd om onani, som du kan blive inspireret af <3
Jeg håber, at du kan bruge mit svar, ellers er du altid mere end velkommen til at skrive og dele dine tanker til GirlTalks chatrådgivning.
Al held og lykke <3
Kram fra Maja