Silje, 14 år
20. september 2024
Jeg vil gerne you know blive slikket, men jeg har ikke helt lyst til at give ham et blowjob
Hej girltalk!
Jeg heder Silje og er 14 år (jeg bliver 15 om et par måneder) og jeg har en virkelig sød kæreste (15 år) som jeg er sammen med næsten vær dag. Han er også min bedste ven så vi har det mega fedt sammen. Indtil videre har vi bare kysset og nusset med hindanden uden på bh’en og bukserne. Men i går spurgte han om jeg ville give ham et bj og så kunne han måske slikke min fisse hvis det kunne være noget.. og altså jeg vil gerne you know blive slikket men har ikke helt lyst til at give ham et bj. Jeg hved også at man ikke bare kan forvente at få noget og ikke give noget tilbage så derfor føler jeg lidt at jeg skal gør det for at blive slikket. Jeg overvejer også bare at give ham et handjob i stedet fordi det har jeg det egentlig fint med men hved ikke om han har lyst og syndtes det er for lidt
Nå men tak på forhånd glæder mig til at se mit svar💕

GirlTalks svar
Hej Silje
Tak for dit gode brev ❤️
Hvor er jeg glad for at høre at dig og din kæreste har det godt sammen. Det lyder som om i er gode til at kommunikere jeres behov til hinanden, og at i tager det hele i et tempo som i begge kan følge med i.
Jeg kan godt forstå dine tanker, og jeg er sikker på at mange andre, både piger og drenge, har siddet i samme situation som dig. Det kan nemlig være svært at finde balancen mellem at gøre sin partner tilfreds, og samtidig ikke overskride sine egne grænser. Det er virkelig sejt at du allerede har gjort dig så mange tanker omkring hvor din egen grænse går, og at du skriver ind til os for at få nogle svar, inden du kaster dig ud i noget du måske ikke har lyst til ❤️
At have sex med sin kæreste kan være virkelig dejligt, og kan give en muligheden for at udforske hinanden - men det er bare super vigtigt at man føler sig tryg og checker ind med sig selv, hvis det skal være en rar oplevelse. Noget du kunne gøre, som måske kunne hjælpe dig lidt på vej, er at stille dig selv spørgsmålet: "Er det her noget jeg gør fordi jeg er nysgerrig, og tror det kunne være sjovt/rart, eller er det kun noget jeg gør for at gøre min kæreste glad?". Jeg er sikker på at din kæreste ikke har lyst til at du gør noget, som du ikke har lyst til, bare for hans skyld - og jeg tænker at du også har det på samme måde med ham. Måske ville det være rart for jer begge to, hvis i fik italesat det? ❤️ Det virker til at i er gode til at kommunikere om jeres lyster med hinanden, og jeg tror det ville kunne hjælpe jer begge med at få ro i maven, hvis i også fik kommunikeret om jeres grænser og hvilket tempo i har lyst til at tage tingene i.
Og hvis din kæreste har lyst til at slikke dig, og du har lyst til at han gør det, så er der altså ikke nogen regel om at du skal give ham et blowjob. Sex er ikke et regnskab, og man skal kun gøre det man har lyst til - og man kan have sex på så mange forskellige måder! Som du selv nævner, kunne du jo fx starte med at give ham et handjob. Så kan det være at lysten til at give et blowjob opstår senere hen, og det kan også være at den ikke gør - uanset hvad, er det helt okay. Mennesker er så forskellige når det kommer til sex og hvad der tænder os, så der er intet unormalt ved at man ikke har lyst til at gøre bestemte ting, som fx at give et blowjob.
Det lyder som om du er godt på vej ind i et trygt og dejligt sexliv med din kæreste, og jeg synes endeligt bare at du skal fortsætte med at være så god til at lytte til din egen mavefornemmelse - al held og lykke fremover ❤️
Kram,
Anna