Jeg har så i dag skrevet til ham og spurgt om vi var done, vi ender med at “aftale” at vi bare er venner
Hey
Der er den her dreng vi kalder ham Jens, mig og Jens har “haft noget” i lidt tid og han har været den sødeste i hele verden og vi har også set hinanden nogle gange og vi har været så tæt på at kys alle gange men vi har aldrig gjordt det, men jeg har været eller er så vild med ham og vil ham der gerne men pludselig svarer han mig ik mere, vi aldrig sammen og han er så ligeglad med mig, og det så underligt efter alt det.
Jeg har så i dag skrevet til ham og spurgt om vi var done, vi ender med at “aftale” at vi bare er venner fordi han er bange for han kommer til at sårer mig egentlig cute nok, men var bare ik det jeg havde forventet.
Er vi bare venner og hvorfor?
Jeg kan virkelig godt lide ham?
Hvorfor ignorerer du mig?
Kh Maya
Håber virkelig ik jeg er den eneste der kan blive så forvirret!

GirlTalks svar
Kære Maya
Tak for dit fine, ærlige og sårbare brev. Det er stærkt, at du sætter ord på dine følelser, og sætter fokus på dette emne. Jeg er sikker på, at du langt fra er den eneste, der oplever at være forvirret i sådan en situation <3 Så tusind tak for at skrive ind.
Jeg kan virkelig godt forstå, at du er både ked af det og frustreret over, at "Jens" ændrer adfærd så pludseligt. Det kan virke ekstremt uforudsigeligt, og derfor giver det rigtig god mening, at du reagerer på det. Særligt når du også har følelser i det, så gør den slags helt vildt ondt <3 Det er helt forståeligt og helt naturligt.
Jeg synes, det er virkelig modigt af dig, at du har skrevet til ham for at blive afklaret omkring, hvorfor han pludselig ikke svarer dig. Det er mega stærk gjort. Jeg kan godt forstå, at det gør ondt - og samtidig også kan føles uretfærdigt, at han bakker ud, når det slet ikke var den følelse og fornemmelse, du stod med. Samtidig kan man sige, at det er en respektfuld og ærlig handling fra Jens, fordi han jo netop ikke vil såre dig. Og det synes jeg, der er noget rigtig fint i. Selvom det kan gøre helt vildt ondt <3
Husk på at du fortjener kærligheden, og du fortjener den fra én, som vil dig. Selvom det er en virkelig øv-følelse at føle sig "valgt fra", så er det i sidste ende vigtigst, at du er sammen med én, der giver dig kærlighed, og så vælger dig til <3 Det bedste du kan gøre i en situation som denne er at omgive dig med en masse kærlighed fra familie og venner - og fra dig selv. Vær lidt ekstra god ved dig selv, se din yndlingsfilm, giv dig selv et dejligt, varmt fodbad og tillad dig selv at føle lige præcis det, du føler. Det er helt okay at være såret, ked af det og vred. Bare giv det plads og mød dig selv i det med en masse kærlighed. Du er helt perfekt, som du er. <3
Jeg ønsker dig alt det bedste fremover.
Kærlighed fra Kathrine