Jeg kan kun lide én fra min vennegruppe, men hun vil ikke bare være os to
På min skole har jeg en tæt vennegruppe og jeg føler mig meget tit meget udenfor der er kun en af dem jeg kan lide en hun kan lide os alle så hun vil ikke kun være os to

GirlTalks svar
Kære søde dig <3
Tusinde tak for at du har haft lyst og mod på at skrive ind til os! <3 Jeg er helt sikker på, at der er mange, der går gennem præcis det samme som dig <3
Jeg kender til præcis det, du beskriver! Det er så ubehageligt at være en del af en vennegruppe, men kun føle sig rigtig tryg ved én af dem! Og det kan føles ekstra ensomt, når den ene person, som man er tryggest ved, ikke har det på samme måde som en selv <3
Hvis du har mod på det, kan du overveje at tage en snak med din veninde, om hvordan du har det. Det er vigtigt, at du ikke presser hende til at vælge de andre fra, men du kan for eksempel foreslå nogen hyggelige ting I kan lave bare jer to! <3 Nogle gange kan det gøre en stor forskel bare at blive hørt og forstået <3
Det kunne også være en rigtig god idé at prøve at søge flere fællesskaber. Jeg ved udemærket, at det kan være rigtig svært at skabe nye venskaber! Du kan måske starte til en ny fritidsaktivitet eller opsøge en der sidder alene i skolegården. Du skal endelig gøre det på den måde, der føles rigtig for dig! <3
Husk, at du altid er meget velkommen til at skrive ind igen eller tage kontakt til GirlTalks chatrådgivning, hvis du har brug for at tale mere om det – eller om noget helt andet <3
Jeg hepper på dig!
Kæmpe kram fra Julie <3