Hvad er 67?
Kære Girl Talk
2025 har været det værste år nogensinde fordi jeg er bange for 67
Jeg ved ikke engang hvad det betyder alle fra min klasse rundt og siger 67 67 67 67

GirlTalks svar
Kære Ea,
tusind tak fordi du skriver ind! Vi sidder altid klar til at svare på hvad end man skulle have på hjertet <3
Det lyder super ubehageligt. Det er jeg så ked af at høre <3
Af hvad jeg ved, så kan 67 betyde meget forskelligt og blive brugt i flere situationer. Der er vist også ret meget usikkerhed omkring, hvor det stammer fra - og derfor er det meget forskelligt, hvornår man bruger det. Men fælles er, at det ofte kan bruges, når man er i tvivl om noget - i en situaiton hvor man lige vejer flere muligheder. Og så er ret mange bare rigtig glad for lige at råbe det op, måske for bare at få lidt opmærksomhed. Eller hvis de ser tallene, så råber de op. Så der er ikke rigtig noget "rigtigt" eller "forkert" tidspunkt at sige det på.
Måske du kan snakke med en veninde eller ven omkring, hvorfor man går og siger det? Ofte kan det hjælpe at få afklaret det som man går og er presset over. <3
Jeg håber, at du finder ro i, at det ikke er en farlig ting eller noget du behøver at være med på <3 Lige om lidt er det formentlig forbi, så træk vejret <3
Store Girltalk kram <3