Jeg har mistet 100 kr. og det er ikke særlig rart
Jeg er bare super ked af det fordi jeg har mistede 100 kroner :(
jeg gider ikke være en ged og jeg synes det ikke er sjov
wa waa,

GirlTalks svar
Kære Lisa 💗
Det lyder ikke særlig sjovt, at du har mistet 100 kr. Det er aldrig rart at miste penge.
Du er ikke en ged bare for at være ked af, at have mistet mange penge. Det er almindeligt at føle sig lidt ked af det efter at have mistet penge, men det er helt okay <3 Jeg ville ønske jeg kunne sende dig de 100 kroner tilbage, fordi du fortjener dem! ♡
Måske kunne du prøve at tjene pengene tilbage, eller spørge dine forældre/venner om hjælp ♡
Mvh Girltalk♡