Min veninde og jeg tumlede og så hjalp jeg hende, nu ved jeg ikke om det var okay
Jeg er lige blevet 13 og har en god veninde og vi sover sammen engang imellem. I weekenden sov vi også sammen. Om morgen pjatted vi og tumled og hun kom hen over mig og fik mit lår ind mellem hendes ben. Så begyndte hun og bevæge sig og så spurte hun om det var okay at hun brugte mit ben. Jeg var glad for at hjælpe så jeg gav hende lov. Efter ret lang tid blev hun færdig. Hun var glad og spurte også bagefter om det var okay og det var det. Så krammed vi. Altså vi havde jo underbukser på så ved ikke helt om det var en slags sex. Jeg var glad for og kunne hjælpe men har tænkt på om det var forkert når vi er veninder og om vi er gamle nok? Jeg synes det var dejligt at kunne hjælpe så hun blev glad så det betød jo også noget for mig og jeg syns måske vi blev lidt tætter af det men ved ikk om mine forældre ville syns det var okay at jeg hjalp på den måde. Det er første gang jeg har været med til noget sammen med nogen. Hvad tænker i?

GirlTalks svar
Kære dig,
hvor er det så sejt af dig at skrive herind, det kan virkelig kræve tilløb, så kæmpe tak for at sætte den tillid i os <3
Hvor lyder det som en så dejlig oplevelse <3 Og hvor var I gode til at holde øje med hinanden, det er en så god evne at have <3
Det er et så godt spørgsmål, om I er gamle nok. Så længe i enten begge er over 15 eller under 15, så rent lovmæssigt, er alt okay. Og sådan ret etisk/moralsk osv. så er det helt op til den enkelte. Hvis du føler dig klar, og din veninde også gjorde, så er der ikke noget galt i det - så udforsk I bare og nyd det <3
Om der er noget galt i det, når I er veninder, er der heller ikke noget endegyldigt svar på - det bestemmer I også selv <3 Der er rigtig mange veninder, som har prøvet ting af med hinanden, fordi det er et trygt rum og man kender hinanden. Det er også selvom, man ikke nødvendigvis er til samme køn, men nysgerrigheden kan fylde meget <3
Så hvis det føles rigtigt for dig, og du er mere nysgerrig, og din veninde ligeledes gerne vil, så prøv det af og udforsk den del sammen <3 Eller udforsk alene. Masser af muligheder er åbne <3
Skriv endelig ind til os igen, hvis du får brug for et par ord med på vejen <3
Kæmpe kram fra os <33