Hos STARBUCKS ENGAGERER man GÆSTER OG ANSATTE FOR TRIVSEL

Hos STARBUCKS ENGAGERER man GÆSTER OG ANSATTE FOR TRIVSEL

I Starbucks har vi mange både gæster og ansatte, som aldersmæssigt passer lige ind i GirlTalks målgruppe, og derfor har vi valgt at lave et samarbejde med GirlTalk. En god samtale starter ofte over en god kop kaffe, og da de vigtige og måske svære samtaler er i centrum i podcasten, så vi en oplagt kobling
- Tina Pedersen, Supply & Brand Manager i Salling Group

"Sammen starter vi snakken"

Starbucks engagerer både ansatte og gæster, når de støtter vores indsatser og laver indsamlingskampagner i deres butikker.

"Sammen starter vi snakken" er omdrejningspunktet for det strategiske samarbejde mellem GirlTalk og Starbucks, som blev etableret i 2022. 

I samarbejdsperioden vil det af flere omgange blandt andet være muligt at donere til GirlTalk ved køb af specifikke drikke i Starbucks’ butikker, hvor Starbucks' ansatte også bliver klædt på til at fortælle gæsterne om samarbejdet.