Anna, 23 år
08. december 2020
Mit store problem er, at jeg ikke synes, han er maskulin
Hej, jeg har mødt en fyr på 23 som er en rigtig sød person. men mit store problem er at jeg ikke synes han er maskulin. Jeg ved ikke om han er den rigtige for mig når jeg har så svært ved det jeg synes der mangler, men rigtig godt kan lide hans indre.

GirlTalks svar
Kære Anna
Tak for dit brev.
Hvor er det dejligt for dig, at du har mødt en sød fyr :-) Det er svært for mig at sige, om han er den rigtige for dig - det er desværre kun dig selv, der kan mærke efter og svare på dét spørgsmål. Til gengæld synes jeg det er vigtigt at pointere det faktum, at du skriver du “rigtig godt kan lide hans indre”. Mange bruger udtrykket “Det er det indre, der tæller”, og det er hyppigt brugt, fordi det vigtigste i relationen til andre mennesker, hvad end det er venner eller kærester, er trods alt de indre værdier, personlighed osv.
Prøv om du kan fokusere mindre på det med hans maskulinitet. Måske forsvinder dine problemer med det helt, hvis ikke du bruger energi på at tænke over det.
Jeg håber, hans indre bliver det afgørende for dig, og at I finder kærligheden i hinanden :-)
Kærlige julehilsner fra Nikoline, GirlTalk