Anonym, 16 år
11. november 2020
Kan jeg spørge min ex, hvorfor han slog op, selvom det er en uge siden?
Kan jeg godt spørge min ex hvorfor han slog op selvom det er en uge siden han slog op?
Tænker bare på det hele tiden.

GirlTalks svar
Kære du
Mange tak for at tage kontakt til os.
Jeg synes, at det giver god mening at kontakte ham for at høre, hvorfor han ikke ønsker at være kærester mere. Måske det kunne være en idé at mødes med ham, således at det er lidt lettere at snakke sammen? Jeg kan godt forstå, at du hele tiden tænker på jeres break up, hvis ikke du kender årsagen.
Du er velkommen til at skrive ind til vores chat og dele flere tanker. Vi vil rigtig gerne lytte til dig.
Kærlig hilsen Nina