Anonym, 11 år
12. april 2021
Jeg er en pige på 11 år og er ved at få en smule bryster
Hej med jer,
Jeg er en pige på 11 år og er ved at få en smule bryster men jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det til min mor. Jeg prøvede idag men det blev ikke til noget.

GirlTalks svar
Hej med dig :)
Tusind tak fordi du skriver herinde. Du er sej! :)
Jeg kan sagtens huske, da jeg var på din alder og min krop begyndte at forandre sig. Det føltes helt mærkeligt for mig.
Jeg kan godt forstå, at du synes det er svært at tale om med din mor. Der sker en masse nye ting med kroppen, og måske er det svært at sætte ord på, hvad der egentlig sker?
Jeg kan forestille mig, at din mor selv har stået i situationen, og måske stadig kan huske hvordan det føltes? Det kan være det kan være en behjælpelig tanke, når du skal til at tage samtalen med din mor.
Uanset hvad, skal du vide, at det er mega sejt, at du deler dine tanker her med os :)
Jeg håber det har hjulpet at skrive herinde og få et svar, ellers kan du møde mig på chatten :)
Knus
Anna