Frida,
30. april 2021
Jeg er stadig forelsket i min ex, men jeg får ham nok aldrig tilbage.
Jeg er stadig forelsket i min ex, men jeg får ham nok aldrig tilbage. Det er nu over et år siden at vi slog op, og jeg tænker på ham hver dag. Grunden til at vi slog op var fordi at jeg hele tiden gjorde dumme ting. Til sidst kunne han ikke stole på mig. Hvad skal jeg gøre? Og kan jeg nogensinde få ham tilbage?

GirlTalks svar
Kære Frida
Tusind tak for dit brev. Hvor er det dejligt, at du tør dele dine tanker med os!
Ud fra det du skriver, så fornemmer jeg, at det fylder meget hos dig, at du stadig er forelsket i din ekskæreste, og det lyder til, at du måske er lidt ked af, at det ikke gik.
Jeg kan dog fortælle dig, at du ikke er alene om at have det på den måde, selv hvis det måske kan føles sådan <3
Men tillid kan være en lidt svær ting, og du skriver, at din ekskæreste til sidst ikke kunne stole på dig. Det er jeg ked af at høre, for det lyder rigtig øv. Du spørger også, om du nogensinde kan få ham tilbage, og det kan selvfølgelig være svært at svare på. Måske det kunne være en idé selv at snakke med ham om det?
Ud fra det, du har fortalt, så gætter jeg nemlig på, at du måske fortryder nogle af de usmarte ting, du gjorde, og måske kunne du overveje at fortælle ham netop det? At du er ked af, at det ikke gik og at der skete nogle dumme ting somme tider?
Det kunne måske være startskuddet til, at I i hvert fald kan tale sammen igen og blive venner. Og så må tiden vise, om der kan ske mere <3
Jeg håber, du har lyst til at overveje det, og jeg ønsker dig al held <3
Hvis du har lyst til at snakke mere om det, så er du også velkommen på vores chat :)
Mange knus fra Julie