Annesofie, 11 år
30. april 2021
Jeg kan godt lide en men hved ikke helt hvordan jeg siger det til ham
Jeg kan godt lide en men hved ikke helt hvordan jeg siger det til ham og hvad nu hvis han siger han ikke kan lade mig😬

GirlTalks svar
Kære Annesofie,
Mange tak for dit brev, og fordi du har lyst til at dele dine tanker med mig! Det lyder som en rigtig dejlig følelse, at du godt kan lide en dreng. Det er hyggeligt at have én, man kan gå og tænke på <3
Jeg kan godt nikke genkendende til, at det kan være svært at fortælle en sød dreng, at man godt kan lide ham. Den følelse deler mange piger med os her i GirlTalk. Du er altså slet ikke alene!
Jeg synes, det er rigtig modigt af dig, at du gerne vil fortælle ham det. Du er sej! Du kan måske skrive et brev til ham, hvor du fortæller ham om dine følelser? Eller hvis du har mod på det, kan du fortælle ham det efter skole en dag?
Lige meget hvordan han reagerer, er det rigtig sejt, at du fortæller ham om dine følelser. Jeg tror alle bliver glade for at få at vide, at en anden godt kan lide dem. Jeg synes i hvert fald, at han lyder som en heldig dreng <3 Husk på at du er værdifuld, lige meget hvordan det ender.
Hvis du har lyst til at dele flere tanker, er du meget velkommen til at skrive ind i chatten J
De kærligste hilsener,
Frederikke