Signe, 14 år
30. april 2021
tænker meget på en fyr for tiden… Vi har skrevet sammen i nogle måneder men lige pludeselig svare han mig bare ik..
Hej jeg er snart 14 år.. Og tænker meget på en fyr for tiden… Vi har skrevet sammen i nogle måneder men lige pludeselig svare han mig bare ik.. Prøvede at skrive hej til han med intet svar.. Tror ik han gider mig mer

GirlTalks svar
Hej Signe, det er super sejt og modigt at du skriver ind. <3 <3
Det lyder for mig til at ham fyren fylder meget i dine tanker lige i tiden. Måske er det en forelskelse der er begyndt at spirer? I så fald kan man i hvert fald godt opleve at den søde fyr fylder meget i ens tanker, og man generelt kan føle sig usikker. Jeg kan godt sætte mig i at det må være frustrerende når han ikke svarer, og det måske kan vække en masse ubehagelige følelser.
Hvorfor tror du ikke han svarer dig? Kan det evt. være at der er sket et eller andet, der gør at han ikke længere har lyst? Eller måske har han bare glemt at svare? Det kan evt. også være at han er en smule usikker på hvad han skal skrive? Hvis du har mod på det kan det måske være en ide at spørge ham, hvorfor han ikke svarer dig længere, så kan det måske blive lidt klogere på ham. Måske kan det også give dig mere ror i maven <3 <3 <3
Selv hvis han nu ikke har lyst til at skrive med dig mere, så skal du huske at du er mega meget værd uanset hvad, og du skal nok finde en på et tidspunkt sød fyr, der har fortjent en dejlig pige som dig. Du er også velkommen til at skrive til GirlTalk’s chat, der er en masse dejlige piger der vil elske at skrive med dig. <3 <3
Knus Nanna <3 <3 <3