Freja, 12 år
30. august 2021
Er en pige på 12 år, som skrev med den her fyr på 16
Hej, er en pige på 12 år som skrev med den her fyr på 16. (Vi var begge forelsket i hinanden). Han skriver ikke i 2 dage og går i panik, savner han og er bange for at miste ham.. så jeg skrev til hans arbejde og tænkte at det ville hjælpe, men i stedet blev han sur og vil ikke skrive med mig... hvad skal jeg gøre for at han vil skrive med mig igen?

GirlTalks svar
Kære Freja.
Åh, det der med følelser og forelskelse er ikke altid nemt…
Det er svært at sige, hvad du kan gøre for at være sikker på, at han vil tale med dig igen. En ting man kunne starte med, var måske en undskyldning, og at du er ked af at have gjort ham sur. Du kan også skrive til ham, at du savner ham og håber, I kan finde ud af det igen. Man kan desværre aldrig bestemme, om den anden skal have samme følelser og interesse som én selv. Men jeg håber, du får kontakt til ham igen, og at I får talt det igennem.
Du er velkommen til at skrive ind på chatten hvis du har lyst til at skrive mere om dine tanker <3
Virtuelle knus fra Nikoline, GirlTalk