F, 13 år
30. august 2021
Jeg tror jeg er ved at blive virkelig forelsket i den her fyr
Hej
jeg ser ham kun en gang om ugen, men han er stadig det eneste jeg tænker på…
Jeg bliver altid sådan lidt stresset og virkelig nervøs før jeg skal se ham?….
Jeg har aldrig haft det på den her måde
Han ved godt hvem jeg er og vi kender godt hinanden, men så heller ikke mere.
Hvordan skal man starte en samtale, eller prøve på at være sammen?
Synes altid det bliver helt vildt akavet nær jeg prøver..???

GirlTalks svar
Hej F.
Tak for dit brev.
Tillykke med forelskelsen :-) Det kan godt være svært at finde noget at tale om, særligt når det er en, man godt kan lide. Det er helt normalt at blive lidt genert.
Måske kunne du spørge ind til, hvad han laver i sin fritid, om han har set nogle gode film for nylig, om hans yndlingsfag eller lignende. Og når man så lærer hinanden lidt bedre at kende, så bliver det nemmere. Måske kan du få hans telefonnummer eller SnapChat, så I kan holde mere tæt kontakt løbende. Så ved man også, hvad hinanden laver og kan spørge næste gang, om prøven oppe i skolen gik godt, eller om det var hyggeligt til farmors fødselsdag.
Jeg håber, du kan bruge mine råd. Held og lykke med det hele. Kærlig hilsen Nikoline, GirlTalk