Sara, 14 år
01. juni 2021
Jeg har slået op med min kæreste og mistet min veninde og nu føler jeg mig forladt
Jeg har næste lige slået op med min kæreste, som også var min bedst ven, vores forhold var bare ikke så godt som det havde vært og han havde efterhånden bare glemt mig og lukket mig uden, for at være helt ærlig så føler jeg mig lidt efterladt for jeg har også næste lige mindste mig aller bedst veninden fordi hun sagde at han min ex kæreste havde ændret mig.
Det er også ret uhyggelig at ex kærest nu ved alt om mig og vi ikke er sammen mere
Og han tog det vare helt roligt da vi slog og, for at være helt ærlig tror jeg ikke jeg betyder noget for ham

GirlTalks svar
Kære Sara,
Jeg kan virkelig godt forstå at at du har det mega svært lige nu! :( Jeg tror også jeg ville føle mig forladt hvis jeg havde slået op med min kæreste og samtidig havde mistet min bedste veninde. Du skal vide at uanset hvad, så er du værdifuld, også selvom det kan være svært at føle lige nu <3 Jeg synes at det er super sejt at du skriver ind til Girl Talk! Jeg håber at det er ok, men jeg skriver et par spørgsmål, som du kan vælge at svare på eller som du kan tænke over for dig selv :-) Nu hvor du ikke længere har din kæreste og veninde, er det så nogle andre veninder/drenge, som du kan lide og gerne vil lære bedre at kende? Hvis du havde en tryllestav, og kunne få lige det som du ønsker dig, hvordan ville dit liv så se ud? :-)
Husk at du altid er meget velkommen inde på chatten, hvis du har behov for at snakke mere om det <3
Knus Maya