Signe, 15 år
03. maj 2021
Den her dreng er lidt ekstra sød
Jeg har snakket med ham her drengen i noget tid nu, og jeg synes måske han er lidt sød, men jeg ved ikke, hvad han synes om mig. Vi har været sammen for noget tid siden, hvor det bare var ham og jeg. Det var virkelig hyggeligt. Vi lå sammen, grinede og så fodbold. Ligepludselig lå mine ben over ham, og han nussede mig, og vi flettede fingre. Men er usikker på om, han lægger noget i det. Og imens vi flettede fingre, slog jeg ham “agtig” i hovedet, hvor han næsten kyssede min hånd. Men vi kyssede ikke, da jeg er vildt genert og det er han også.
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre....

GirlTalks svar
Kære Signe
Mange tak for dit fine brev, og hvor er det dejligt at du deler dine tanker her.
Du fortæller, at du måske synes, at ham her fyren er lidt sød. Det at blive forelsket, eller bare lidt interesseret i nogen, er en virkelig stor og skør følelse at rende rundt med, men det er også rigtig skønt. Så jeg forstår virkelig godt, hvis du er lidt forvirret over det hele.
Det lyder til at i virkelig har hygget jer sammen, og det er vel et godt tegn, tænker du ikke det?
I forhold til hvad du skal gøre, så er det helt op til dig selv. Du skal gøre lige det du føler er rigtigt. Men har du tænkt over at snakke med ham om det? Fortælle ham at han er lidt sød? Det tror jeg da, at alle ville blive glade for at høre. Ville du ikke det, hvis han sagde det til dig?
Hvis du har lyst til at snakke mere om de her følelser, eller noget helt andet, så er du altid velkommen til at skrive i chatten.
Kærlig hilsen Mette