Gro, 14 år
10. maj 2021
Der en dreng på min skole han vil gergne være bollevenner men 1. Ved ik om jeg er klar til det 2. Jeg ka lide ham mere end det og vil ik miste ham så hvad gør jeg?

GirlTalks svar
Kære Gro
Mit bedste råd til dig må være at mærke efter indeni dig selv <3
Ofte kan man selv bedst mærke i maven, om man er parat til intimitet med andre. Jeg læser det i dit brev som om, at du faktisk er lidt usikker på, om du er klar til det. Lad usikkerheden komme dig til gode og vent til det føles helt rigtigt i maven, og du bare ikke kan vente!
En anden ting er også, at det desværre (som du selv skriver) kan påvirke relationen, hvis man bruger den betegnelse. Mange ender med at få følelser i klemme, og så springer den anden part måske fra, fordi de kun var interesseret i samlejet. Måske du kan fortælle ham, at der ligger mere i dét for dig end som så - at du faktisk har følelser for ham?
Jeg håber, at du finder frem til din mavefornemmelse, og at den fortæller dig, hvad der er bedst for dig at gøre. Og krydser fingre for, at han måske også er vild med dig.
Kærlig hilsen fra Nikoline