Mia, 12 år
03. maj 2021
Drengen, jeg skrev rigtig meget med i ferien, vil ikke kendes ved mig
Der er en rigtig sød dreng som jeg skrev rigtig meget med i sommerferien, men efter ferien er det som om at han slet ikke kender mig. Er det mig der har gjordt noget eller?

GirlTalks svar
Hej Mia,
Mange tak for at kontakte os 💕
Ud fra det jeg læser, da har du følelser for denne fyr og i hyggede jer med at skrive hen over sommerferien, men nu har han ændret opførsel. Jeg vil gerne starte med at sige øv, og ud fra det du skriver kan jeg godt sætte mig ind i at du undrer dig.
Nu kender jeg ikke ham, dig eller jeres forhold, så jeg kan ikke rigtig svare på om det er noget du har gjort “galt”. Der kunne være så mange ting, måske han er genert, måske hans venner har drillet ham, måske hans forældre har sagt noget.. Det er svært at gætte, så måske du ville kunne spørge ham? Du er også velkommen til at logge på chatten i aften? Så kan du fortælle os mere om jeres relation og så ville vi kunne vejlede dig bedre.
Jeg tror de fleste af os genkender følelsen af at være vild med en og at den person ændrer sig. Det er en øøøvvvv følelse 💕
Knus fra Nina