Blondi, 15 år
12. maj 2021
Ham, jeg havde noget med, valgte min bedste veninde
Jeg troede jeg havde noget med en dreng, men drengen valgte min bedsteveninde frem for mig..? Skal jeg bare tænke fuck det eller?

GirlTalks svar
Kære Blondi. Tak for dit brev.
Det er ALDRIG sjovt at blive valgt fra til fordel for en anden - og slet ikke, når det er ens bedste veninde. Det kan gøre sindssygt ondt, og jeg kan godt forstå, at du har lyst til at tænke “fuck det hele”.
Min egen erfaring er, at man nogle gange godt kan møde den rigtige person, men på det forkerte tidspunkt. Derfor behøver du måske ikke at afskrive ham helt, hvis du virkelig er glad for ham... Måske møder du ham igen om 10 år, og så er gnisten der stadig. Måske holder det ikke mellem ham og din veninde, fordi han tog fejl og faktisk gerne ville dig.
Men det er måske heller ikke tiden værd at vente på, at han måske fortryder. Du kan også tænke, at han fik sin chance, og så kan prøve at glemme ham. Læg ham i baghovedet og se dig om efter en ny. Jeg er helt sikker på, at der findes MANGE andre fisk i havet til sådan en sød pige, som dig. Og nogle gange kommer de svømmende forbi, når man mindst venter det ;-)
Virtuelle kram fra Nikoline