Laura, 14 år
04. maj 2021
Har et crush på ham her den 15-årige
Har et Crush på ham her han r 15 og vi snakker vildt godt men r begyndt og få følser for ham hvad skal jeg gøre

GirlTalks svar
Hej Laura <3 <3
Jeg vil bare lige starte med at skrive tak for dit brev, det er modigt at du skriver ind til os. Det kunne måske godt lyde til at du har nogle lidt forvirrende følelser for tiden. Det kan måske være du har følelser der giver dig sommerfugle i maven, men måske også bange for hvad han føler for dig? Det kan også være at du har alle mulige andre følelser. Lige meget hvad du føler, synes jeg i hvert fald ikke at du kan føle noget forkert <3 <3
Jeg håber du kan bruge mit svar, du er også meget velkommen til at skrive på chatten, der tror jeg vi vil have lettere ved at hjælpe dig, da du vil kunne uddybe dine tanker og følelser. Vi vil i hvert fald gerne hjælpe dig yderligere, hvis du har brug for det.
De bedste hilsner Nanna  ❤ ❤