Pige, 13 år
04. maj 2021
Jeg er blevet forelsket
Hej jeg er en pige på 13 år og jeg spiller fodbold på et drenge hold men jeg er blevet forelsket i en jeg har kendt siden jeg var otte da vi svømmede konkurrence svømning. HVAD GØR JEG? Jeg kan ikke få ham ud ad hovedet

GirlTalks svar
Kære du,
Mange tak for dit brev. Hvor er det dejligt, at du har lyst til at dele dine tanker og følelser :)
Du fortæller, at du er blevet forelsket i en dreng og at du ikke kan få ham ud af hovedet. Det lyder til at være nogle rigtig skønne følelser at gå rundt med.
Der er mange andre piger, der skriver ind til os med lignende tanker om forelskelse. Så du er slet ikke alene om at synes, at det kan være lidt svært at finde ud af, hvad man skal gøre.
Det lyder til, at du kender ham drengen ret godt? Kunne du måske have lyst til at fortælle ham, at du synes, han er sød? Uanset hvordan han reagerer, så er det altid rart at få at vide, at der er andre, der synes, man er sød – og hvor er han heldig, at så sød en pige som dig, er forelsket i ham <3
Held og lykke med det hele!
Hvis du har lyst til at dele flere af dine tanker, må du altid skrive til os på chatten. Vi vil altid gerne lytte og hjælpe <3
Kærlige kram fra Sofie, GirlTalk