Anonym,
03. maj 2021
Jeg går med en hel del tanker og aner ikke, hvad jeg skal gøre af dem
Hej. Ja jeg går med en hel del tanker... aner ikke hvad jeg skal gøre af dem, for de forsvinder ikke. Har fået en del hjælp med nogen af tingene, men de viste ikke hvad de kunne gøre mere, så de stoppede med at hjælpe. Men alt blev være, der ingen lære der gider hjælpe mine forældre giver ikke en fuck. Altså giver snart op på det hele for jeg kan ikke holde ud og skjule det hele selv - hvad skal jeg gøre nu?

GirlTalks svar
Kære du
Tusind tak for dit brev. Det lyder som om, det er rigtig svært at være dig lige nu og derfor vil jeg også lige understrege, at det er vildt modigt du tør dele dine tanker med os <3
Først og fremmest skal du vide, at du ikke er alene om at have det svært med dine tanker. Der er andre, der har det som dig og det betyder også, at der er andre at snakke med det om.
Du skriver, at du allerede har fået en del hjælp, men måske du skal søge hjælp andre veje? Det kan være du har en veninde, som du kan betro dig til eller et familiemedlem som du er ekstra tæt med?
Hvis jeg var dig, ville jeg også føle mig frustreret, når man føler, at ingen giver en fuck, som du selv skriver. Det er hårdt at række ud efter hjælp og så ikke få det man har brug for. Du skal bare vide, at der findes andre folk derude, som går op hvordan du går og har det. GirlTalk er blandt andet en af dem og hvis du får brug for det, så er du altid velkommen til at skrive ind på chatten som har åbent hver aften :)
Husk på, at du er værdifuld og god præcis som du er!
Jeg sender gode tanker din vej og et stort virtuelt kram <3
Mange kærlige hilsner
Julia