Nikoline, 14 år
03. maj 2021
Jeg har flirtet med en dreng, men nu har han puttet med en anden pige
Jeg har “flirtede” med en dreng i nogle uger og her igår tog han til Sjælland hvor han lå ogs puttede med en pige. Det vel ikk kun mig der synes det lidt dumt gjordt

GirlTalks svar
Kære Nikoline!
Årh, hvor lyder det bare øv … Det er aldrig sjovt at blive såret af nogen, man har følelser for. Jeg kan godt forstå, du synes det er dumt gjort, hvis I to har noget sammen, som ovenikøbet har stået på i noget tid.
Har du spurgt ham om, hvorfor han gjorde det? Måske er der en god forklaring. Nogle gange, så har drenge også tætte veninder, som de f.eks. putter med uden, at der er følelser eller andet i det. Det kan godt være svært at forstå eller acceptere, hvis man ikke synes den slags hører til i venskaber mellem piger og drenge, men kun mellem kærester.
Derfor vil jeg foreslå dig, at du fortæller ham, at du faktisk er blevet lidt ked af det/vred over, at han har puttet med en anden. Måske er han slet ikke klar over, hvor meget han betyder for dig. Så det er vigtigt at få det sagt, så I ikke oplever flere misforståelser :-)
Krydser fingre for dig og kærligheden. Hilsner fra en navnesøster, Nikoline (GirlTalk)