Sarah,
04. maj 2021
Jeg kan godt lide en af mine bedste venner, men vil nødig ødelægge vores gode venskab
Jeg kan godt lide en af mine beste venner, som sådn der også godt kan lide mig. Det eneste er bare at han også er lige som en bror til mig, og jeg vil nødig ikke ødelægge vores rigtig gode venskab! Så hvad skal jeg gøre? Skal jeg tage chancen og prøve at se om det bliver til noget, eller skal jeg bare gemme mine følelser væk og lade som ingen ting?

GirlTalks svar
Kære Sarah,
Det lyder som en svær situation, du står i med din ven <3 Jeg kan godt forstå at du er i tvivl om hvad du skal gøre :-) Jeg håber at det er er ok, at jeg skriver nogle spørgsmål, som du kan overveje svaret til :-) Hvor længe har du gået med de her tanker? Har han sagt noget til dig som måske er et tegn på at han gerne vil mere end at være venner?
Hvis du har brug for en snak eller måske nogle gode råd til hvad du kan gøre, er du meget velkommen til at skrive til os i chatten <3
De kærligste hilsner fra Maya