Anonym,
14. maj 2021
Jeg kan godt lide en fyr, men han har lige slået op med en af mine gode veninder
Jeg kan godt lide en fyr. Problemet er bare at han spiller med folks følelser og han har lige slået op med en af mine gode veninder. Det virker til at han kan lide mig men tror ikke på ham.

GirlTalks svar
Kære du
Tak fordi du skriver herind, og tør dele dine tanker og følelser med os!
Hvor er det dejligt, at du er blevet glad for en fyr, selvom det lyder som om du er i tvivl om hvor du har ham henne. Jeg tror rigtig mange kan nikke genkendende til den problematik, og ved hvor svært det kan være.
Du skriver at du ikke tror på, at han kan lide dig. Hvordan kan det være?
Har du prøvet at snakke med ham om det? Måske fortælle ham, at du er lidt glad for ham, men at du har brug for at vide hvor I står. Så du kan så få klar besked om hvad han gerne vi, særligt når du skriver det med at han spiller på folks følelser.
Hvis du har brug for at snakke videre, så er du altid velkommen på chatten, som har åben hver aften <3.
Knus
Dea, Girltalk