Gro, 14 år
10. maj 2021
Jeg synes at mit liv godt ka være svært, ingen gider mig fordi alle synes jeg har en for stort ego og er for selv glad men er bare slet ikke sådan
jeg Synes at mit liv godt ka være svært, ingen gider mig fordi alle synes jeg har en for stort ego og er for selv glad men er bare slet ikke sådan blir mega ked af det når folk ik vil være sammen pg det..

GirlTalks svar
Hej Gro. Tak for dit brev.
Hvor bliver jeg ked af at læse, at du synes livet kan være svært... Det er godt nok også hårdt, hvis man føler, at ingen gider én.
Har de fortalt dig, at du har et for stort ego og er for selvglad? Eller er det noget, du synes, du kan mærke på dem?
Om ikke andet, så synes jeg du skal være nysgerrig på, hvorfor de ikke vil være sammen med dig. For jeg kan godt forstå, det gør dig ked af det. Man skal aldrig være helt alene! Måske du kan spørge dem, hvorfor de vælger dig fra? Eller spørge, om du kan gøre noget anderledes, som måske irriterer dem? Nogle gange kan man ændre små ting ved sig selv eller sin opførsel, som ikke får fuldkommen betydning for, hvem man er - for det skal man altid holde fast i.
Virtuelle kram fra Nikoline