Flippa, 14 år
03. maj 2021
Min kæreste har lige slået op med mig og har allerede fundet en ny
Min kæreste har lige slået op med mig.. og gan har allerede fundet en ny... hvad gør jeg🥺

GirlTalks svar
Hej Flippa,
Mange tak for at tage kontakt til os 💕
Uhaa, da jeg læste din besked kunne jeg mærke en lille smule smerte i mit hjerte. Jeg ved ikke hvordan det er at være i din krop lige nu, men jeg kan forestille mig at det ikke er særlig rart. Øv altså at han allerede har fundet en ny, har du stadig følelser for ham?
Hjertesorger kan gøre rigtig ondt, og det er vigtigt ikke at være alene. Har du nogle gode veninder som kan være der for dig gennem dette? Måske nogle venner der er gode til at lytte? Eller måske nogle forældre?
Du er også velkommen til at tage kontakt med os på chatten, der er mange af os der har prøvet at få sit hjerte knust og som gerne vil være der for dig. Vi vil også gerne lytte til din klagen, jeres historie, dine tanker, oplevelser eller hvad end du har brug for 💕
Jeg sender masser af kram din vej
Knus fra Nina