Camilla, 15 år
04. maj 2021
Nogle dage er han helt vild med mig, andre dage svarer han mig overhovedet ikke
Der er en dreng som siger han godt kan lide mig, men dette r som om nogle dage er han helt vild med mig hvor derimod andre dage ikke svare mig overhovedet. Han er dog begyndt ikke at svære mig længe nu og er bange for han ikke kan lide mig mere.

GirlTalks svar
Hej Camilla
Hvor er det dejligt at du skriver ind til mig <3 det kan jeg godt forstå, at du tænker over! Det kan fylde meget, når man er i tvivl om, om ham man selv kan lide, kan lide en tilbage.
Det er også svært at finde ud af, når han siger noget, men gør noget andet - måske du kan prøve at skrive til ham, hvorfor han ikke svare, eller forsøge at tage en snak med ham om det, hvis du er bange for, at han ikke kan lide dig mere?
Måske han har svært ved at kunne være i, at han godt kan lide dig, og ikke rigtigt ved, hvad han skal gøre? Kan du snakke med en god veninde om det? Ellers kan du måske prøve at lave noget helt andet, for at få dine tanker på noget andet?
De kærligste tanker fra Emilie, GirlTalk