Victoria, 14 år
11. maj 2021
Nogle gange fatter jeg simpelthen ikke drenge, de er så forvirrende
Nogen gange fatter jeg simpelthen ikke drenge, de er så forvirrende. Den ene dag siger han hvor smuk man er og han griner af dine jokes og smiler sødt til dig og så vidre, den næste dag vil han ikke kendes ved dig

GirlTalks svar
Kære Victoria
Mange tak for dit brev <3 hvor er det sejt, at du skriver ind og deler dine tanker med mig!
Jeg kan godt nikke genkende til, at drenge kan være svære at forstå, hvis de sender forskellige signaler. Mange piger skriver ind til Girltalk med lignende tanker. Du er altså slet ikke alene!
Jeg kan forestille mig, at det kan gøre helt ondt i maven, hvis en dreng ikke vil kendes ved dig. Jeg ved i hvert fald fra mig selv, at det kan gøre mig ked af det. Specielt hvis jeg synes, at drengen er sød. Omvendt kan det også være rigtig dejligt at få at vide, at man er smuk og få søde smil fra ham <3
Jeg tænker på, om du har talt med en veninde eller måske dine forældre om det? Det kan være, at de har haft det på samme måde eller kan give dig nogle gode råd. Det kan også være, at du har mod på at fortælle drengen, hvordan du har det?
Ellers er du meget velkommen til at skrive ind i chatten og dele flere tanker med os <3 vi vil altid gerne lytte!
De kærligste hilsener,
Frederikke