Mallie, 12 år
10. maj 2021
Opmærksomhed fra en dreng
En dreng kigger på mig kan godt lide det men ved ik om jeg kan lide ham eller om jeg bare godt kan lide han kigger på mig

GirlTalks svar
Hej Mallie
Tak fordi du skriver ind til GirlTalk. Det er altid rart at føle sig eftertragtet, særligt hvis du syntes det er en sød dreng. Det er helt normalt og en følelse, som alle kan nikke genkende til.
Hvis du syntes han er sød, så syntes jeg bare du skal smile tilbage til ham. Hvis ikke, så er det også helt okay, at nyde at han kigger lidt efter dig.
Du er altid velkommen til at skrive ind til chatten, hvis du har lyst til råd og vejledning.
Knus Hannah