Blomst, 14 år
04. maj 2021
Skal jeg vente og se, om Jonas kan lide mig, eller skal jeg bare komme sammen med Kasper?
Jeg kan lide de her 2 drenge (lad os kalde dem Kasper og Jonas)
jeg kan lide Jonas mere end Kasper, men jeg ved ikke om Jonas kan lide mig. Vi fjoller meget og vi har samme interesser(staves) og vi kigger meget på hinanden i timen.
Jeg ved at Kasper 100% kan lide mig. Vi er bedste venner og har været det i 2-3 år. Han har kunnet lide mig lige siden han mødte mig og vi går tit og holder i hånd, men jeg ved ikke om jeg kan lide ham lige så meget som han kan lide mig.
Så skal jeg vente og se om Jonas kan lide mig eller skal jeg bare kommer sammen med Kasper og sige f**k det med Jonas?

GirlTalks svar
Kære blomst
Tusind tak for dit brev.
Det med kærlighed og venskaber kan være forvirrende, så det er mega sejt at du tør skrive til os og spørge om vejledning.
Hvor er det dejligt at hører at du har så gode venner omkring dig.
Først og fremmest så husk på at du er fantastisk, og at du kun skal være sammen med nogen, hvis det er noget som du selv har lyst til, og at det er okay at tage sig god tid til at mærke efter, hvordan man har det!
Det er svært for mig at sige, hvilken af Jonas eller Kasper som ville være den rigtige for dig, da du jo kender dem, og jeres relation aller bedst. Når det så er sagt, kan du måske prøve at lærer Jonas lidt bedre at kende inden du tager en beslutning, hvis det er ham som du bedst kan lide. Måske kan i lave noget hyggeligt sammen udenfor klasseværelset en dag?
Jeg håber du kunne bruge mit svar. Ellers er du altid velkommen til at skrive ind til vores chat, hvor vi rigtig gerne vil høre mere om dine tanker og overvejelser <3
Kærlig hilsen Monica