Athena, 14 år
08. november 2021
Jeg hader hvordan ens bedsteveninde kan vende sig mod en bare for at få fingrene i en dreng
Jeg hader hvordan ens bedsteveninde kan vende sig mod en bare for at få fingrene i en dreng! Det bliver også 100 gange værre når du selv godt kan lide ham.

GirlTalks svar
Kære dig,
Mange tak for du skriver ind, det er så godt at du deler dine tanker <3
Det lyder ikke rart det du går igennem med din bedsteveninde, og jeg forstår godt det er svært at være i den situation. Du skal vide, at du er ikke den eneste pige, som skriver ind og har stået samme sted som dig 😊
Du skriver, at du ikke er tilfreds med din bedsteveninde, som har vendt sig mod dig, for at få en dreng, som du også kan lide. Jeg kan forestille mig, at det må føles som om din veninde har svigtet dig og at I nu konkurrerer om drengen. Du skal vide, at uanset hvad der sker, er du værdifuld og fortjener gode veninder og drenge, som giver dig sommerfugle i maven <3
Jeg ved, at andre har gode erfaringer med at tage en snak med deres bedsteveninde, om hvorfor og hvilke følelser de går med. Det kan være de går med samme følelser.
Hvis du har lyst til at tale mere om det, hvor vi kan komme mere omkring emnet, er du altid velkommen til at skrive til os i chatten! Vi har også et podcast episode, der muligvis kan gavne dig. Du finder det inde på girltalk.dk/podcast, og episoden hedder “At sætte grænser i venskaber ft. Charlotte Caroline”.
Varmeste hilsner,
Josefine