Lily,
11. november 2021
Jeg lægger mere mærke til drenge og går mere op i hvad de synes
Kære girltalk jeg har noget som har gået på i lidt tid har i 2021 har jeg lagt mærke til at jeg ligger meget mere mærke tul drenge, og går mere og mere op i hvad de syntes, jeg kan også mærke at jeg er blevet mere moden, så mine følelser er meget stærkere for drenge, men jeg falder for rigtig hurtigt for mange drenge fx når hvor er han sød til mange drenge, men vil sygt gerne have en kæreste har i nogle tips jeg måske kan bruge.

GirlTalks svar
Kære Lily
Mange tak for dit brev her ind til GirlTalk! 😊
Du skriver at du er begyndt at lægge mere mærke til drenge, og at du kan mærke at du begynder at få følelser for dem som du synes er søde. Det er der helt sikkert mange piger der kender godt til, og det kan være svært finde rundt i alle de nye følelser, der dukker op. Du skriver at du gerne vil have en kæreste, og det er jo også dejligt at have. Men det er også vigtigt at huske på, at du ikke behøver skynde dig med det. Hvis du finder en dreng som du synes er sød og som du begynder at mærke følelser for, så kan du prøve at lære ham bedre at kende og finde tid til at hænge ud sammen med ham. Hvis han også begynder at få følelser om dig, kan I måske begynde at snakke om at være kærester. Men bare tag dig god tid! Du er ung, og du skal nok finde en sød kæreste på et tidspunkt, det er jeg helt sikker på! 😊 Held og lykke herfra
De bedste hilsner,
Katrine