Astrid, 13 år
20. oktober 2021
Jeg er forelsket i en ældre fyr
Jeg er begyndt at kunne lide en fyr. Problemet er bare, at han er 16. Hvad gør jeg?

GirlTalks svar
Hej Astrid
Tak fordi du skriver herind, og tør dele dine tanker og følelser! med os!
Først og fremmest vil jeg skrive, at det er skønt at du er glad for en fyr. Det er altid dejligt at være vild med en, selvom det er også kan være hårdt og krævende.
Du skriver at problemet er at han er 16 år. Hvad tænker du selv om det? Har du gjort dig nogle tanker om jeres modenhed? At I måske ikke er klar til de helt samme ting.
Ved du hvordan han har det med dig? For hvis du ikke ved det, er det måske et meget godt sted at starte. Måske snakke med ham i skolen (hvis det er der i kender hinanden) eller skrive til ham, på facebook eller snapchat. Og måske også overveje det jeg skrev før, omkring om I er klar til de samme ting. Hvad tænker du om det?
Hvis du har brug for at skrive mere, er du altid velkommen på girltalks chat, som har åben hver aften.
Knus
Dea, Girltalk