Leo, 12 år
13. oktober 2021
Jeg er forelsket i en dreng og en pige på samme tid
Jeg er forelsket i en pige fra 7. Klasse. Men jeg er også vild med en dreng fra 7.klasse. Snakker ikke så meget med nogen af dem og pigen er ikke til piger. Hvad gør jeg!

GirlTalks svar
Kære Leo
Tak fordi du deler dine tanker med mig. Hvor er det skønt, at du er blevet forelsket! Uhh, jeg husker selv de første forelskelser i 7. klasse, og hvor kunne jeg godt have undværet alle de gange mine kinder rødmede, når mit crush gik forbi! Men selvom forelskelser nogen gange kan være irriterende og frustrerende, så ligger der også en verden åben for dig med en masse spændende og dejlige følelser, så det skal du glæde dig til. Det er også helt normalt at disse følelser begynder at vise sig i din alder, og det er helt normalt, at man kan få følelser for både drenge og piger.
Der er desværre ikke så meget at gøre ved, at den pige du er forelsket i ikke selv er til piger. Det er altid træls, når den man kan lide ikke kan lide en tilbage. Det skal du nok komme over igen. Men - det kan da være ham drengen fra 7.klasse også går og tænker, at du er lidt sød? Måske skulle du prøve at snakke lidt mere ham. En god samtale-starter er, hvis i kan finde en fælles interesse (fx sport, musik, film). Og så kan du prøve at give ham en kompliment eller to :)
Held og lykke! <3
Knus fra Johanne