Sky, 14 år
28. oktober 2021
Jeg har givet en dreng min mødom og nu ser han ikke engang på mig
Hvorfor er drenge så blinde? Jeg har givet en dreng min mødom og nu ser han ikke engang på mig. Jeg troede han var forælsket i mig, men jeg tog fejl. Nu må jeg leve med smerten og mindet om at blive snydt.

GirlTalks svar
Kære dig,
Tusind tak fordi du har skrevet ind til os <3 Det er så dejligt at du deler dine tanker med os.
Det lyder ikke rart at han ikke engang ser på dig nu efter at du har været intim med ham.. Det er aldrig en rar følelse, og jeg kan godt forstå at det går dig på... Drenge er nemlig ofte blinde, så ser de ikke det smukke menneske der er bag. Det er virkelig aldrig rart når man har en idé om noget, og at man så finder ud af at man tager fejl.. Sådan tror jeg vi er mange der har det, og det kan gøre ekstra ondt hvis det drejer sig om en fyr, som man måske er vild med, og som man endda har delt noget af sig selv med, fordi man måske stolede på ham. 🙁
Det du skal huske dig selv på er, at du er så værdifuld og så god og måske endda for god til ham. Han har nogle værdier som ikke nødvendigvis stemmer overens med hvad man selv står inde for, og hvis dette ikke kan gå op i en højere enhed, så fortjener man meget bedre. Som du selv siger, så kan drenge være blinde, og det er en ting man er nødt til at erkende, selvom det kan være hårdt at indse. Men du fortjener helt klart bedre end det. Du fortjener en der selvfølgelig vil se på dig, og som ikke ønsker at du skal opleve smerten indeni, og føle dig snydt.
Husk at du er så meget værd <3
Hvis du har lyst til at snakke mere om det, så er du virkelig velkommen til at skrive ind til os på chatten eller på sms <3
De bedste hilsner,
Caroline