Anonym, 14 år
15. oktober 2021
Jeg tror, jeg er forelsket i en af mine gamle bedste veninder
Hej
Jeg tror jeg er “forelsket” i en af mine gamle bedste veninder. Jeg har kendt hende siden jeg startede i skole, og har aldrig helt ville indrømme for mig selv at jeg kunne lide hende. Troede bare at det var sådan man havde det me

GirlTalks svar
Kære dig.
Tak for dit brev, hvor er det godt, du skriver <3
Det er meget almindeligt, at man er forelsket når man er 14 år gammel. Følelserne kører rundt og nogle gange kan det tage lidt tid, før man finder ud af hvordan man egentlig har det. Ved du om din veninde har det på samme måde?
Nogle gange er det en forelskelse som er flygtig og hurtig overstået, og andre gange er det noget som varer ved. Uanset så kan man jo godt bare have følelserne i maven uden at gøre andet.
Om dine følelser forsvinder eller bliver stærkere vil tiden vise.
Hvis du har lyst så kom ind på chatten og lad os tale mere om det.
Kærlig hilsen Anna